De opzegtermijn voor zakelijke klanten bij Domeinbalie.nl bedraagt één maand voor de verloopdatum van de betreffende dienst. Daarmee kunnen we er bijvoorbeeld voor zorgen dat we al onze 600 extensies tegen dezelfde voorwaarden kunnen aanbieden.
Na deze termijn worden onze diensten automatisch voor één jaar verlengd. Het voordeel hiervan is dat belangrijke diensten niet per ongeluk verlopen. Je hoeft daarom ook niet elk jaar door te geven dat je jouw diensten wilt verlengen. Indien je later dan één maand voor het einde van de termijn opzegt, kunnen wij jouw opzegging voor de komende termijn helaas niet meer in behandeling nemen.
Particuliere klanten van Domeinbalie.nl kunnen de overeenkomst na de eerste stilzwijgende verlenging beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.
Wanneer worden mijn producten en diensten verlengd?
Via onze CustomerLounge kun je eenvoudig inzien wanneer jouw diensten worden verlengd.
Voor domeinnamen gaat dat als volgt:
- Login in op de CustomerLounge.
- Klik op het tabblad Domeinnamen.
- Selecteer de domeinnaam waarvoor je de verlengdatum wilt achterhalen bij Mijn domeinnamen behereren.
- Bij Informatie en aanvullende diensten wordt o.a. de eerstvolgende verlengdatum genoemd.
Voor webhosting-pakketten gaat dat als volgt:
- Login in op de CustomerLounge.
- Klik op het tabblad Webhosting.
- Klik bij het webhostingpakket waarvoor je de verlengdatum wilt achterhalen op de knop de de knop Webhosting-pakket beheren.
- Bij Webhosting-pakket beheren wordt o.a. de eerstvolgende verlengdatum genoemd.