Met een ‘catch-all’ forwarding sturen we alle niet nader gespecificeerde e-mailadressen door naar het e-mailadres dat je hiervoor hebt opgegeven. Hiermee kun je voorkomen dat er e-mail verloren gaat die door de klant naar een e-mailadres wordt gestuurd dat (nog) niet door jou is aangemaakt.

Hoe stel ik ‘catch all’ forwarding in?

E-mail forwarding voor domeinnamen zonder webhostingpakket stel je in via onze Customer Lounge.

  1. Log in in op onze CustomerLounge.
  2. Ga naar het tabblad Domeinnamen.
  3. Selecteer de domeinnaam waarvoor je forwarding wilt instellen bij Mijn domeinnamen beheren.
  4. Klik op Aanzetten of Beheren onder E-mailforwarding.
  5. Voer de gewenste e-mailforwarding in. De forwarding zal in de meeste gevallen na maximaal 1 uur van kracht worden.

Catch-all forwarding in het c-Panel instellen

Indien je een hostingpakket aan het domein hebt gekopppeld dan is de catch-all in te stellen in het cPanel.

  1. Log in op het cPanel.
  2. Ga naar ‘Default address’.
  3. Onder ‘default address’ selecteer je de domeinnaam waarvandaan alle mail moet worden doorgestuurd.
  4. Vink de optie ‘Forward to Email Address’ aan en vul daar het email adres in waar de mail naar moet worden doorgestuurd.

Let op: Hou er rekening mee dat het niet mogelijk is om catch-all forwarding bij Domeinbalie.nl in te stellen wanneer je gebruik maakt van externe nameservers