Wil je naast jezelf nog andere gebruikers toegang geven tot de CustomerLounge, dan is er de mogelijkheid om medegebruikers toe te voegen. Je kunt per gebruiker aangeven over welke rollen zij beschikking mogen hebben. Om een nieuwe gebruiker kun je de volgende stappen volgen:

  • Log in op de CustomerLounge
  • Ga naar Medegebruikers
  • Open het venster voor nieuwe gebruiker

  • Voer de gegevens van de nieuwe gebruiker in en klik op opslaan
  • De nieuwe gebruiker ontvangt vervolgens een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres met de gebruikersnaam. Nadat het e-mailadres is bevestigd wordt de nieuwe gebruiker gevraagd een wachtwoord aan te maken. Vervolgens kan er met deze gegevens worden ingelogd in de CustomerLounge
  • Let op: zodra een nieuwe gebruiker is aangemaakt heeft deze nog nergens toegang tot. Deze mogelijkheid wordt hieronder beschreven.

Rollen geven/wijzigen

  • Ga naar medegebruikers
  • Selecteer de optie rollen wijzigen

  • Selecteer de opties waar de nieuwe gebruiker toegang tot moet hebben. Zet je muis op het vraagteken om te zien wat iedere functionaliteit inhoudt
  • Als een gebruiker alle rollen moet kunnen uitvoeren en tevens de mogelijkheid moet hebben gebruikers te beheren selecteer dan de rol van Beheerder

 

  • Klik op opslaan.